Новые страницы
Перейти к навигации
Перейти к поиску
- 19:52, 13 июля 2024 Отряд (история | править) [4530 байт] Admin (обсуждение | вклад) (Новая страница: «INFANTRY SQUAD The infantry unit comprises six diverse individuals, each with unique skills and armaments tailored to different combat scenarios. Led by General Akrigante, the unit combines heavy firepower, precision strikes, and versatile combat capabilities to achieve tactical superiority on the battlefield. From the relentless suppressive fire of Sergeant Andrews to the precise marksmanship of Marksman Sniper, the unit operates seamlessly to overcome any...»)
- 19:52, 13 июля 2024 Сюжет (история | править) [51 байт] Admin (обсуждение | вклад) (Новая страница: «Отряд») Метка: визуальный редактор отключён
- 13:10, 12 июня 2024 Squad Builder (история | править) [520 байт] Nastya Sharq IT (обсуждение | вклад) (Новая страница: «The player has only one initial squad in squad manager, he or she will be able to create other squads, races and universes later. The player can find all units in the squad manager, choose units from the available units of this race or other units available for a particular combination of units and compare them with other units. The player can also compare the squad with this unit and without this unit, “buy” a unit to the squad. Each unit has abilities...») Метка: через визуальный редактор
- 15:27, 6 июня 2024 Entity List (история | править) [561 байт] Nastya Sharq IT (обсуждение | вклад) (Новая страница: «Hierarchy for abilities: For a unit: World of Unionises Unionis The Universe Type of creature (example for our universe: humanoid, gaseous, xenomorph) Race Fraction Position in fraction Rank The Class of Unit Unit Type Unit (state) Unit part (state) For Tiles: The World of Unionises The Universe Type of object (planet, space, asteroid, star... ) State of the object (day-night-unspecified) Landscape type (type: abstract, ice, desert, lava;...») Метка: через визуальный редактор
- 16:00, 3 июня 2024 General Description (история | править) [15 байт] Nastya Sharq IT (обсуждение | вклад) (Новая страница: «Entity List») Метка: через визуальный редактор
- 15:48, 3 июня 2024 Game (история | править) [144 байта] Nastya Sharq IT (обсуждение | вклад) (Новая страница: «General Description Squad Builder The Movement Map - the Sphere of Unionis The Combat System Adding New Maps») Метка: через визуальный редактор
- 15:16, 30 мая 2024 The World of Soul-consumers (история | править) [27 байт] Nastya Sharq IT (обсуждение | вклад) (Новая страница: «The World of Soul-consumers») Метка: через визуальный редактор
- 15:15, 30 мая 2024 The World of Temporal Shifts (история | править) [99 байт] Nastya Sharq IT (обсуждение | вклад) (Новая страница: «The World of Temporal Shifts Minor glimpses into the future and temporal shifts are possible here.») Метка: через визуальный редактор
- 15:13, 30 мая 2024 The World of Matter (история | править) [848 байт] Nastya Sharq IT (обсуждение | вклад) (Новая страница: «The World of Matter») Метка: через визуальный редактор
- 14:32, 30 мая 2024 The Aquatic World (история | править) [17 байт] Nastya Sharq IT (обсуждение | вклад) (Новая страница: «The Aquatic World») Метка: через визуальный редактор
- 14:31, 30 мая 2024 The World of Lizards (история | править) [20 байт] Nastya Sharq IT (обсуждение | вклад) (Новая страница: «The World of Lizards») Метка: через визуальный редактор
- 14:29, 30 мая 2024 The Human World (история | править) [138 байт] Nastya Sharq IT (обсуждение | вклад) (Новая страница: «The Hyman World This world is called "The Human World" just because the human consider he is the high point of this planet's evolution.») Метка: через визуальный редактор
- 14:00, 2 мая 2024 Descriptions of the Worlds (история | править) [167 байт] Nastya Sharq IT (обсуждение | вклад) (Новая страница: «* The Human World * The World of Lizards * The Aquatic World * The World of Matter * The World of Temporal Shifts * The World of Soul-consumers») Метка: через визуальный редактор
- 13:55, 2 мая 2024 Identifiers (история | править) [264 байта] Nastya Sharq IT (обсуждение | вклад) (Новая страница: «A list of unique worlds identifiers: 0f4790ced8799f81fe516052fdb5de63 610b3acf230f01c7c7392557ec9c2a7b c7a3eff8fe8508d55c780e5bd661f07b 1a3153d10bf2fc4a92e6952877ef18d0 0d9eebb85baa26a7f367ef3c87ad919f e5499370d3ffea1e6ddf9af96b9aa093») Метка: через визуальный редактор
- 13:54, 2 мая 2024 Worlds (история | править) [50 байт] Nastya Sharq IT (обсуждение | вклад) (Новая страница: «* Identifiers * Descriptions of the Worlds») Метка: через визуальный редактор
- 13:47, 2 мая 2024 The Temporary Guard (история | править) [19 байт] Nastya Sharq IT (обсуждение | вклад) (Новая страница: «The temporary guard») Метка: через визуальный редактор
- 13:41, 2 мая 2024 "Islands" of Worlds (история | править) [319 байт] Nastya Sharq IT (обсуждение | вклад) (Новая страница: «The islands of world of Unionis are the knots of the threads of Unionis. Unionis create an island from its memory, which is materialized by physical laws in a particular world of Unionis. Local embodiments, islands, may change. The changes must conform to the physical laws of the world of which they are an embodiment.») Метка: через визуальный редактор
- 13:04, 2 мая 2024 The Sphere of Unionis (история | править) [427 байт] Nastya Sharq IT (обсуждение | вклад) (Новая страница: «Sphere of Unionis is a three-dimensional representation of Unionis where each universe has coordinates on the surface of Unionis. The radial dimension of Unionis is time. The radius of the sphere depends on the time in which the observer is located. Since a human cannot see the future, the radius of the Unionis sphere for human representation is limited to “today”. The Unionis sphere is a map of movements in the game.»)
- 14:49, 25 апреля 2024 Additional descriptions (история | править) [112 байт] Nastya Sharq IT (обсуждение | вклад) (Новая страница: «List: * The Sphere of Unionis * "Islands" of Worlds * Branches of Unionis * The Temporary Guard») Метка: через визуальный редактор
- 14:43, 25 апреля 2024 The world of Unionises (история | править) [527 байт] Nastya Sharq IT (обсуждение | вклад) (Новая страница: «The number of worlds is infinite, so as the number of worlds in which my unionis is presented. But we can assume that there are worlds where my unionis is not presented, there are worlds where there are other unionis, but my unionis is not presented. There are also worlds where both my unionis and other unionises are presented. One of such worlds is this one, in which I was until I was in limbo. Representation of possible projections of different unionis...») Метка: через визуальный редактор
- 14:30, 25 апреля 2024 Unionis - the meaning and description (история | править) [1292 байта] Nastya Sharq IT (обсуждение | вклад) (Новая страница: «CONCEPTION Unionis is a multidimensional nature having many representations in all universes. There can be only one representation (projection) in each world. The projection of Unionis manifests as a living entity. Time is irrelevant to unionis. It "sees" not just a specific entity, but the entire "life" of the creature at once. The universes can differ in infinite variations and laws of existence, so the projections of Unionis also conform to the diverse...») Метка: через визуальный редактор
- 14:25, 25 апреля 2024 English (история | править) [96 байт] Nastya Sharq IT (обсуждение | вклад) (Новая страница: « '''UNIONIS''' * Lore * Game * The game's plot * Marketing * MVP * The appearance and UI») Метка: через визуальный редактор
- 13:50, 25 апреля 2024 Lore (история | править) [150 байт] Nastya Sharq IT (обсуждение | вклад) (Новая страница: « '''The Concept of the Universe''' * Мир юнионисов * Дополнительные описания * Миры * Unionis - the meaning and description * The world of Unionises * Additional descriptions * Worlds») Метка: через визуальный редактор